Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Leste ikke det siste inlegget ditt før akkurat nå. Stressmestring og kognitive metoder? Herreminhatt! Det er forebyggende ting man snakker om her. Ikke behandling. For noe tull. Her må det kraftigere lut til!
Ja, jeg er helt fortvilet. Hun skulle sende meg spyttprøver da. Men hun var tydeligvis veldig for kognitiv behandling, ikke medikamentell. Dette går jo ikke! Jeg er totalt knekt. Og det skal MYE til. Sitter bare og gråter og skjelver. Legen sa at jeg sannsynligvis skilte ut store mengder kortisol. Jeg måtte derfor lure kroppen til å roe seg ned med å ligge og puste med mellomgulvet. Uff.... Men hvis jeg skiller ut store mengder kortisol, vil ikke det å smøre seg med hydrokortison gjøre det verre? Skjønner ingenting jeg lenger. Trodde man produserte for lite kortisol jeg. Ikke skjønner jeg at jeg kan være overdosert som hun sier heller, med ft4 på 13. Hun sa jeg sikkert var over kanten, og at det kunne forklare at jeg samtidig hadde lite energi. Skal jeg virkelig kutte med på Liothyronin nå?