Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Gravid og engstelig
Threaded View
-
30-07-10, 23:43 #2
Sv: Gravid og engstelig
Hei på deg og velkommen!
Lite hint, når du gjengir prøveresultater så burde du oppgi referanse områdene (står som regel i parentes på prøvesvarene) dette kan variere fra laboratoriene.
Når du er gravid er det nok viktig å være stabil og det virker som din lege er som de fleste (slave av referanse verdier) kontra å lytte til pasienten og få til gode løsninger,
kansje lurt å prøve en av de klinikkene som blir anbefalt her,
jeg er på heggeli hos Dag Schiøth og er meget fornøyd da dem ser lenger enn blodprøvene i seg selv (flere som gjør det),
du som gravid har ekstra mye som skal produseres og kroppen din bruker under graviditet mye krefter på å produsere nok av de hormonene som en gravid kropp trenger.
Anbefaler deg å lese et innlegg jeg leste i dag, ligger med link under tråden Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet/pregnenolone,
der sto det faktisk god info om hvor mye forskjellige hormoner trenger mye ekstra av da.
Virker for meg som det kan være binyrene dine som er litt på felgen også,
Men søk god hjelp,
graviditet og stoffskifte sykdom er det lite fasit svar på,
jeg var høy i to grav og har fått ihvertfall en datter som er sky høy,
var fin i mange år etter operasjon og ble lav etter tredje og siste grav.
Har ikke merket noe på sistemann om hun har arvet noe men hun er bare tretten,
jeg er våken for mulighet for hun har begynt å legge på seg og er egentlig lite energisk, husker dårlig og ukonsentrert,
selvsagt kan det hende hun bare er fjortis(13) men jeg holder øynene åpne.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Er gravid - hva nå?
Av Oslofia i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 24-03-10, 21:49 -
Gravid med nr 2
Av bOnZiE i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-02-09, 19:31 -
Gravid og høy TSH
Av Sigrid i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 11:13 -
Jeg blir små-engstelig når jeg leser her inne på forumet
Av Linn i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 4Siste melding: 20-11-06, 00:26 -
Vanskelig å bli gravid?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 25-05-05, 13:54

Svar med sitat
Bokmerker