Jeg står heller ikke opp hvis ikke jeg må. Jeg _elsker_ å sove, selv om jeg etterhvert har skjønt at jeg ikke har godt av det. Å lystre når sofaen roper etter middag er en sann nytelse, og det hender fremdeles at jeg sovner og blir der til dagen etter. DET er dumt, det!
Å så enig jeg er Jeg kan fortsatt legge meg tidlig en lørdag og ikke stå opp i det hele tatt på en søndag, foruten for å spise litt frokost

Men jeg tror at mange år med gjeldsproblemer, for mye arbeid, ikke ferie og grubling til langt på natt hvordan jeg skal klare å betale regningene før rettslig innkasso har kostet helsa.
Slet med dette selv for en del år tilbake og jeg har alltid trodd at det var for mye jobbing og for lite ferie som var årsaken til mine problemer, samtidig som man fikk gjeldsproblemer :(

Så Leya - jeg beundrer stå på`en din - til tross for tretthet og det du skriver om jobben din. Det er tøft. Håper du får hvile masse i helgen. Skal ikke helle malurt i begeret, men blir man bedre av så mye søvn?? Føles ikke slik. Er nok priveligert som har anledning til det, men jeg synes liksom ikke jeg har så mye til liv da...??
Takk for det Yvette. Skjønner hva du mener med ikke å ha så mye liv... Jeg har perioder hvor jeg jobber, drar hjem og sover til dagen etter, det blir ikke så mye liv av det heller... Nå har jeg tatt meg litt i nakkeskinnet og startet med vann trening en gang i uka, men jeg rekker å sove en time før trening da

Jeg hadde det ihvertfall veldig koseligt på lørdag, selv om jeg stod opp kl 16... og skulle møte venneparet vårt i oslo 3 timer senere. Det verste er at jeg har begynt å bli noe så utrolig fyllesyk når jeg er ute sånn, jeg ble slått ut sånn som jeg blir nå. Er sliten idag også til og med..