Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Hybrid View
-
28-07-10, 22:38 #1
Sv: Blondies bok
Ja, jeg har jo ERFA til gode, men for mig var der også en periode midt i mit, indtil videre, 3 uger lange behandlingsforløb med T3, hvor jeg næsten opgav modet.
Jeg kan huske, at jeg lå i min seng om aftenen og tænkte, nu går det ikke mere - jeg har det for dårligt (faktisk var der nogle dage, hvor jeg havde det betydeligt værre, end før T3-behandlingen, og jeg havde det ret slemt, før jeg begyndte på T3) men da jeg vågnede næste dag, var alt pludseligt godt, og er fortsat godt.
Konklusionen er, at starten kan være en stor omvæltning for kroppen, jeg tror det gælder både for T3 (som du jo kender) og ERFA. Jeg læste fornyligt en artikel, hvor man opfordrede lægerne til at gøre mere for at opmuntre deres patienter til at se et godt stykke ud i fremtiden og ruste dem mentalt på at have tålmodighed, da vejen mod bedring ellers let kunne kom til at virke helt håbløs og perspektivløs.
Men om du skal tage mere eller mindre, må de erfarende svare på, jeg er selv nybegynder.
Lykke til
Anne H H
-
29-07-10, 10:46 #2
Sv: Blondies bok
Tusen takk, Anne. Selv om du i likhet med meg ikke har erfart bruk av ulike medisiner, har du likevel lang erfaring med å være kronisk syk. Det du skriver er både logisk og oppmuntrende for meg og det setter jeg stor pris på. Jeg følger erfaringene du legger ut og det vil jeg fortsette med.

Svar med sitat

Bokmerker