Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
15-05-10, 19:26 #11
Sv: Brainfog bedre med Erfa?
Jeg skal gi det tid. Takk for svar, Anne Ma
Har inntrykk av at man må ha høy dose for å fungere, men det er jo fint å se at noen kan fungere på lavere dose også.
Etter å ha lest gjennom alle Sivens meldinger, har jeg nå bestemt meg for å kun konsentere meg om FT4. Nå er den på 11, og den må opp! Uansett! T3 har jeg ennå ikke rukket å "engasjere" meg så mye i, men jeg husker at legen på Balder sa at referanseområdet egentlig strakk seg til 9.
Jeg er skikkelig kampklar merker jeg. SKAL bli bedre, og skal kjempe med nebb og klør for å få riktig og tilstrekkelig med medisin. Jeg lover herved at jeg aldri skal la meg "lure" av en lege som mener jeg bør senke dosen dersom jeg instinktivt føler at den heller bør økes, og dette også kan ses på lav FT4.
Delisa; så bra at du "mannet deg opp" for å ta samtalen på Aker. Selv om du kanskje ikke synes det gikk så supert selv, så er det utrolig viktig i den store sammenheng tror jeg, at man møter den innerste sirkel og får fremlagt sine synspunkter! Jeg er for øvrig helt enig med deg at jeg føler meg alene og litt på dypt vann nå som jeg har begynt på Erfra. Det er så lite oppfølging å få og man føler seg mistrodd, og må forsvare seg. Forumet her gir meg enorm støtte. Tar gjerne en telefonsamtale igjen også snart, jeg blir i alle fall i lettere humør av det
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker