Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
22-07-10, 12:36 #7
Sv: Blondies bok
Lider etter gårsdagens dårlige dose.
Har alltid vært slik at med en dårlig dose, feks at jeg har gått tom for medisiner på helg osv, så er det alltid værst dagen etterpå. Har mye væske i kroppen, går ikke an å lage en knyttneve, føttene og anklene er stive og vanskelig å bevege og kjenner meg stinn i hele kroppen. Slapp og tungpustet, murring i korsrygg/bekken.
Vekta
Har et anstrengt forhold til vekta. Er glad i mat, men spiser likevel ikke mye eller usunt. Har hatt det problemet at med lavt stoffskifte har jeg både måttet kjempe for å gå ned i vekt og for å holde meg der. Når stoffskiftetmedisineringen fungerer dårlig er det også slik for meg at det medfører et enormt søtsug...det er som om kroppen sier at hvis du bare spiser mye sukker, så får du tilbake den manglende energien
Snakker om å bli lurt
Innveiing
Siden pappa døde for to år siden har det bare gått i oppoverbakke. Det ser jeg, men har ikke gått på vekta for å få det berkeftet, sniker meg liksom i store sirkler rundt den...som om det er vekta i seg selv som er "fienden".
I dag tok jeg sats å hoppet på. Greit å vite startvekta på nye medisiner. 16 kg pluss på to år. En stor nedtur.
Håpet er at vekta skal gå ned av seg sjøl på nye medisiner, at jeg skal slippe å kjempe for hver kg denne gangen. Det viktigste er i alle tilfelle å bli firiskere enn jeg er nå, så satser jeg på at resten kommer av seg selv.
Fokus fremover blir likevel lavt stressnivå og hensyn til meg selv.

Svar med sitat

Bokmerker