Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
21-07-10, 20:30 #3
Sv: Blondies bok
Med god hjelp fra Jeanette78
har jeg funnet ut at Erfa dosen jeg har fått forskrevet er kun halvparten av den syntetiske dosen jeg har fått.
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10568
Det merkelige oppe i det hele er at jeg hadde en fantastisk dag. Plutselig klarte jeg husabeidet uten hjelp og det føltes ikke uoversiktlig og uoverkommelig. Min bedre halvdel holdt på med et byggeprosjekt ute på plena og jeg har til og med bidrat med en hjelpende hånd der i dag
Nedturen kom ca 5 timer etter sist intatte dose, og siden har jeg ikke reist meg fra stolen her...og ja, jeg har vært helt bevisst på ikke å overanstrenge meg med tanke på binyrene. Kjentes som Erfa'en gikk fortere ut av kroppen liksom, men så er det vel sansynlig at det skyldes at frem til å går morges stod på 100µ levaxin og 20µ liothyronin. I dag har jeg brukt 90 mg Erfa, dvs halve dosen
Føler meg liksom litt lurt av legen som har dossert meg så lavt, men regner med at dette henger sammen med at han er vant til å hjelpe pasienter over fra levaxin til erfa, og ikke har tatt i betraktning at jeg allerede har stått på T3 i 10 år og derfor er ikke T3 i erfa like stort sjokk for min kropp (les binyrer) som for mange andres
Må opp i dose i morgen...kan ikke ha sånne kvelder, med grubler på hvor mye...

Svar med sitat

Bokmerker