Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
20-07-10, 16:32 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Så kjedelig, Gunnda! Med forkjølelse kan det hende du trenger å stressdosere HC noen dager. Du får ta det rolig!
I dag har jeg satt ned HC, jeg må jo gå gradvis frem, så jeg må vente litt før jeg tar neste nedtrapping. Jo, jeg tenkte at den varmefølelsen kan ikke komme av et D-vitamin som ligger over grensen, det må være mange i Norge som har vært i sola og har D-vitaminer over grensen uten at de går i dagesvis med varmefølelse! Kjempefint at du sa det med broren din, jeg tror det er kroppen som sier fra at den klarer seg med mindre HC nå• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker