Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
17-07-10, 19:11 #10
Sv: Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen
Hei!
Har ikke helt oversikt over hvor mange tilfeller det er men mener å ha lest at vi er ca 200 flere for hvert år. Lavjod-diett er ingen stor sak, bare kutt ut melk og rene melkeprodukter, samt sjømat de siste 2 ukene før behandlingen.
Havsalt var også fy-fy.
Til meg var radioaktiviteten nede på "normert" nivå allerede etter 1,5 døgn og fikk reisepass selv om de ikke anbefaler kontakt med småbarn eller evt gravide kvinner de første dagene. Hadde jeg ikke hatt alternativt sted å campe så hadde jeg lenka meg fast til sykehussenga
. Eneste jeg har merka etter behandlinga er en prikking, svak stikking i halsen av og til, varer aldri lenge, men nok til at det blir lagt merke til.
Å spise smertestillende over tid er ikke bra for noen. Kjenner meg forresten igjen i det du sier om å trene uten at det får resultater. Blir demotivert av sånt. Så snart kroppen min er i gjenge mtp muskler osv så skal jeg ta opp treninga igjen. Ser faktisk frem til det!
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Nyoperert
Av rutta3 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 4Siste melding: 17-11-09, 11:21 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12 -
Nyoperert..
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 6Siste melding: 06-04-05, 22:18

Svar med sitat
Bokmerker