Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
14-07-10, 13:46 #11
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Ja, da ligger jeg her på sykehuset fortsatt. Ble veldig motløs i går da jeg snakket med legen. Han begynnte å bable om at det var depresjon eller ME. Hendig å slenge sånne diagnoser etter folk når de ikke har funnet årsaken. MEN i dag så kom en annen lege, en superivrig en, som var helt motsatt. Han skulle finkjemme hele meg for å finne ut av dette! Det var jo veldig positivt. Men jeg må også snakke med en psykiater, og det gjør jeg gladelig for å få lagt den ballen død. Så nå undersøkes alt! Men jeg tror fortsatt det dreier seg om stoffskifte, medisinene og blodmangel. Men den er de ikke med på. I følge her så er levaxin det eneste medisinske alternativet, referansegrenser er hellige, og kortisol måles kun en gang i blodet. Gleder meg til å få kommet til Oslo nå, og snakke med noen som ikke ser så svart hvitt på det. Stoffskifteprøvene mine var nå: ft4 13, tsh 0,18 og ft3 5,2. Ft4 har jo gått ned fra 17, selv om jeg tar dobbelt så mye levaxin som jeg fikk beskjed om. Hadde vel havnet under grensen hvis jeg hadde kuttet til 50 mg levaxin. Men er ikke ft4 på 13 nokså lavt?
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker