Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Tråd: Dosering av erfa thyroid
Threaded View
-
10-07-10, 22:03 #15
Sv: Dosering av erfa thyroid
Vi skrev omtrent samtidig ser jeg, og jeg ble opptatt i en telefon mitt i - så det gikk litt tid med å skrive.
Jeg mente å skrive mer, men det ble ikke tid.
Jeg vet ikke om det er foreslått noen overgangsmetode ved overgang til Tyroide preparater.
ERFA foreslår på sine sider at man går rett over fra en dag til neste fra en normal Levaxindose til 125mgERFA.
Jeg kan ikke bruke min egen overgang som eksempel, for jeg var liv redd og økte alt for sakte.
Men hvis jeg skal problematisere, kan tenke meg at en direkte overgang vil kunne gi høy fT3 i en kort periode. Dette fordi Levaxin har en halveringstid på en uke, så selv om man stopper doseringen vil Levaxinen produsere mesten som får i mange dager.
Bytter man rett over til ERFA vil T3 fa denne komme i tillegg til den Levaxinen forsyner kroppen med.
T4 fra denne vil komme inn i "køen" og ikke skape problemer.
125mg ERFA inneholder 17µgT3, så det er ikke alverden. De fleste vil ikke merke noe til dette.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid dosering..
Av Månelys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 07-02-09, 19:46

Svar med sitat

Bokmerker