Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Tråd: Dosering av erfa thyroid
Threaded View
-
10-07-10, 21:34 #14
Sv: Dosering av erfa thyroid
Hej igen coco
Det, jeg mente med mine omregninger, var, at vil man skifte direkte over, så kan man gøre det sådan, at man regner sin Levaxin / Eltroxin/ Euthyrox om til Erfa. Det er det, min læge har gjort.
Så kan det godt være, man skal have mere senere, men som producenten af Erfa siger, så burde det være muligt at skifte direkte over. Jeg skiftede i overensstemmelse med det, lægen havde skrevet på recepten, og som også passer meget godt, når man regner om fra mikrogram til milligram /grains.
Det er muligt at skifte over et par dage. Eller gøre som Sonja, der har en meget nænsom måde, hendes læge har foreskrevet, og som strækker sig over et længere tidsrum.
Jeg selv mærkede hurtigt effekten af medicinen, og jeg tør med mine erfaringer godt stå inde for, at det er helt anderledes, end når man tager syntetisk medicin.
Jeg skiftede medicin i løbet af en formiddag og gjorde som beskrevet i tråden her nedenfor. det er ikke sikkert, det er lige godt for alle at gøre det på den måde, det kan jeg jo ikke vide noget om. Men jeg turde gøre det, fordi jeg ikke har andet at bøvle med, som fx diabetes eller dårligt hjerte.
I tråden her har jeg glemt at nævne, at jeg de sidste fire dage, jeg tog Euthyrox, skar ned fra 200 til 100 µ . Det gjorde jeg, fordi jeg var lidt bange for at mærke for meget til skiftet. I sidste ende mærkede jeg stort set ingenting. Jeg har dog læst, at det for nogle kan være overvældende at mærke mere puls /mærke mere til den puls, man har ... Men jeg har slet ikke registreret sådan noget - på noget tidspunkt.
https://www.stofskifteforum.dk/showt...8787#post88787
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 10-07-10 kl 21:51 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid dosering..
Av Månelys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 07-02-09, 19:46

Svar med sitat

Bokmerker