Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
13-06-10, 19:14 #2
Sv: Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Man kan godt ha lavt stoffskifte når fritt T4 er 14 - det kommer an på hva du hadde da du var frisk - og det var nok mer en 14......
Statistikken brukes helt forkastlig galt hvis legen din tror at fordi du bare ligge litt lavere enn et gjennomsnitt, så kan det ikke være stoffskifterelaterte sypmtomer du opplever.
Dessuten er do ikek de to målingene der nok til å hverken forklare eller avklare noe somhelst.
Hva man opplever som verst er jo forskjellig da.
Tap av hår oppølever feks. jeg bare som helt fenomenalt bra
Vi skal ikke bedømme andres symptomer - de er deres, og ingen andres.
Og vi vurderer de helt ulikt.
Jeg vil likevel tro at dine symptomer er forenlig med stoffskiftesymptomer.
Styrken på disse er det bare du som opplever, og du fortjener å bli trodd på det !
Om prøvebehandling mener jeg at men bør prøve å finne ut hva som er årsaken til det lave stoffskiftet, frem for å gå direkte på med stoffskiftehormoner.
Jeg mener at alle som mangler stoffskiftehormoner vil få det bedre når man får de etterlengtede, men hva er egentlig feil ?
Var det noe man kunne rettet på så man slapp medisineringen ?
Var det bare lavt D-vitamin ?
OSV.....
Jeg syns du fortjener å bli tatt på alvor, og ikke bli avfeid.
Ta en masse prøver å se hva resultatet blir.
Så kan man beget vel komme ut med at man ikke finner årsaken, eller at man ikke finner anne utvei enn å medisinere.
Men da har man iallfall forsøkt å finne årsaken mens det var mulig.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48 -
Normale verdier????
Av Nala i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 09-10-05, 22:31

Svar med sitat
Bokmerker