Hei Lille

Jeg gjorde meg noen tanker om min egen historie da jeg leste innlegget ditt. Jeg hanglet i flere år før jeg i 2003 fikk overtalt legen til å få prøve Levaxin, selv om prøvene mine var "fine". Nå, 2 år etter, har jeg gått i veggen for alvor og er nå sykmeldt. Har jobbet fullt og hatt fullt kjør i 15 år. Migrene oppsto hos meg helt plutselig for 5-6 år siden, og når jeg ser tilbake tror jeg alt dette henger sammen.
Jeg er nå igang med hydrokortisonbehandling pga svak binyrebarkfunksjon og håper at dette skal gi meg ihvertfall noen av kreftene mine tilbake.
Føler at jeg i alle år er blitt avvist med at dette er psykisk og at det ikke er noe galt med meg, selv om jeg kjenner at det er det.

Mitt råd: Ta signalene fra kroppen din på alvor - kanskje trenger du medisiner eller tilskudd, kanskje trenger du å trappe ned arbeidsbelastningen (selv om det kan virke som et nederlag eller en umulighet, det gjorde det for meg...) - du kjenner kroppen din best og må lytte til den!

Hvis du ikke har en lege som tar deg på alvor- forsøk å finne en som gjør det! Leger som tar denne type problemstilling på alvor vokser dessverre ikke på trær.

Ut fra prøveresultatene dine ville jeg bedt om B12-tilskudd i sprøyteform (noen leger gir tilskudd ved verdi 300 eller lavere). Jerntilskudd må også vurderes, siden du sannsynligvis har lav ferritinverdi (du bør legge ut prøvesvar med ref.verdier, da disse kan variere fra lab til lav avhengig av metode som benyttes). Kanskje kan dette være nok til å få deg igang igjen, be legen om å få prøve, det kan ikke skade.
Dette er ikke ment for å skremme deg, men følte jeg måtte svare deg da jeg kjente meg igjen

Lykke til
Hilsen elin