Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: TSH rare verdier
Threaded View
-
05-10-06, 13:47 #3
Jeg har vært oppe i en TSH på 83, og det er ikke å trakte etter. Siden jeg har en liten gutt på 9 mnd snart, har jeg skyldt endel på dette. Det er jo slitsom med amming og nattevåk...
Mine symptomer var at jeg var stuptrøtt 2 timer etter jeg stod opp (men kunne jo ikke sove, da jeg har en som ikke sover stort på dagen). INGEN tiltakslyst, selv det å trille en tur (noe som er veldig koselig) er et ork! Mye svimmel. Plutselig vektøkning 8-10 kg på 2 måneder :( uten at jeg spiste noe ekstra - spiste heller for lite. Mye vann i kroppen.
Er nå godt på vei nedover. Idag var THS nede i 15, 24 for 3 uker siden. Jeg har også fått påvist en betennelse i skjoldbrukskjertene - noe som skal undersøkes videre.
Fremdeles er prøvene for TSH (15) og Anti-TPO (1550) for høye, men jeg føler at det går rett vei selv om det er et stykke igjen.
Lignende tråder
-
Alt det rare vi klarer å gjøre
Av Qa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 33Siste melding: 19-02-15, 17:28 -
Rare verdier - skjønner ikke noe
Av Monja i forumet Normalverdiene?Svar: 16Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Rare meg :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 151Siste melding: 08-12-06, 12:53 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25

Svar med sitat
Bokmerker