Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
10-07-10, 15:02 #3
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Det har vel noe med at legene ikke vet om disse alternativene fordi de ikke har lært om dem i utdanningen. Og vet de noe, så er det gjerne feilinformasjon. Hvor de har fått denne feilinformasjonen fra kan man jo bare spekulere i. Men er de like kunnskapsløse om alternativene som den endoen jeg var hos, er det ikke det minste rart at vi ikke får annet enn Levaxin.
Noen leger tror det dreier seg om alternativmedisin eller naturmedisin, og det gjør det jo ikke. Noen tror også at alternativene er ustabile i dosene, hvis de da overhodet har kunnskap om hvilken medisin som ble benyttet før de syntetiske kom på markedet. Min "endo" trodde jo det dreide seg om animalske ekstrakter, og det var forbudt i følge ham. Det må vel dessverre bli vår oppgave som pasienter å fortelle legene om disse alternativene.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av Anne H H i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 74Siste melding: 27-01-17, 08:55 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15

Svar med sitat
Bokmerker