Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
07-07-10, 20:37 #11
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Kære Herdis
Ved du HVOR i hjernen de har fundet denne "uavklart struktur"? Hvis "hvad-det-end-er" trykker på hypothalamus og/eller hypofysen, kan det i realiteten fremkalde hypothyreose (jeg har skrevet om her).
Jeg ved ikke om specialet findes i Norge, men det lyder for mig, som om du har hårdt brug for at blive udredt af en kompetent neuroendokrinolog. Svenskerne har dette speciale, men det står værre med her i Danmark, hvor specialerne er meget mere adskilt fra hinanden. Håber det er bedre (med det) i Norge.
Lad dig ikke forlede til troen på, at Balderklinikken er den eneste saliggørende, og da slet ikke i et kompliceret tilfælde som dit, der kræver ubetinget et åbent sind og mindre fokus på blodprøverne (det er ikke meningen at afspore tråden med diskussionen for eller imod Balder). Læs om alternativerne i tråden Private klinikker anbefalet av våre brukere. Osloakutten eller Hegeli er bedre til både åbent sind og fokus på symptomerne, mener jeg.
God bedring Herdis
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker