Sitat Opprinnelig skrevet av Herdis Vis post
De har funnet en uavklart struktur i hjernen ved MR som ikke er en svulst og ikke en cyste. De tror det kan være den som skaper trykket i hodet jeg går rundt med, men jeg kan også ha vært født med det.
Kære Herdis Ved du HVOR i hjernen de har fundet denne "uavklart struktur"? Hvis "hvad-det-end-er" trykker på hypothalamus og/eller hypofysen, kan det i realiteten fremkalde hypothyreose (jeg har skrevet om her).

Jeg ved ikke om specialet findes i Norge, men det lyder for mig, som om du har hårdt brug for at blive udredt af en kompetent neuroendokrinolog. Svenskerne har dette speciale, men det står værre med her i Danmark, hvor specialerne er meget mere adskilt fra hinanden. Håber det er bedre (med det) i Norge.

Sitat Opprinnelig skrevet av Herdis Vis post
På Balderklinikken er det to måneders ventetid også.
Lad dig ikke forlede til troen på, at Balderklinikken er den eneste saliggørende, og da slet ikke i et kompliceret tilfælde som dit, der kræver ubetinget et åbent sind og mindre fokus på blodprøverne (det er ikke meningen at afspore tråden med diskussionen for eller imod Balder). Læs om alternativerne i tråden Private klinikker anbefalet av våre brukere. Osloakutten eller Hegeli er bedre til både åbent sind og fokus på symptomerne, mener jeg.

God bedring Herdis