Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
07-07-10, 10:28 #1
Sv: Multitalentfull kraftpakke - vitamin E
Selv om jeg nærmest ikke kan være mere enig, er det dog en kendsgerning, at mens vi "jagter" soya-bestanddele der, hvor vi præcis kan læse om de findes eller ikke - i diverse kosttislkud - bliver et hav af andre soya-fælder enten overset eller stiltiende accepteret fordi det er så overvældende svært og slidsomt at udelukke soya-tilsætninger fra sin daglige kost. Når man tænker over, at der f.eks. i en enkel skive af industri- eller bagerbrød findes mere soya end i 2-3 års forbrug af kosttilskud - får sagen et helt andet, dybt perspektiv. Og desværre er det også hos os i Skandinavien, hvor soya og særlig GMO-soya stoppes i så mange levnedsmidler, at hårene burde rejse sig i nakken på hver af os. Jeg postede ny soya-kommentar i tråden Immunitet: Th1/Th2 afbalancering gennem kost og levevis.
Ja, det er et underprioriteret emne i vores hverdag, og de som råber "i skoven" ofte betragtes som venstreorienterede tosser. Så det ville være ganske nyttigt, at tage fat på det emne. Indtil det sker, kan vi andre evt. starte med at "fylde på" en allerede eksisterende tråd af Måken: Genmodifisert mat - årsak til at vi er syke?
Ja, det er et stort emne til en "bestilling". Jeg håber også, at rexxy69 en dag kan samle emnet på sin egen, "rexxy69ske" måde at trænge igennem på, til så mange.
Men en hel del findes allerede omtalt her i forummet Stoffskifte og kosthold. Bl.a. har jeg, efter bedste evne, oversat anbefalinger af kost og tilskud for syge af hypothyreose, sammensat af en britisk helheds- og komplementærmedicinsk klinik: Lavt stofskifte - kost og kosttilskud
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
B12-vitamin
Av nora i forumet B-vitaminerSvar: 128Siste melding: 01-12-11, 18:13 -
10.000 IU D3-vitamin, betændelse i tandroden, cortisol, thyroid og C-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 4Siste melding: 21-05-10, 18:35 -
D-vitamin..........
Av Tiffen i forumet D-vitaminSvar: 6Siste melding: 18-11-08, 13:05

Svar med sitat
Bokmerker