Viser søkeresultater 1 til 10 av 111

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2010
    Meldinger
    61

Standard Sv: Hjelp ang tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser

Ett spørsmål til Finn og andre.

Har vært på Aker. Jeg trodde selv jeg evt hadde noe med binyrer fordi jeg kan vel krysse av på alle symtomene under denne sykdommen.
    Men prøvene viste ikke noe galt her.

Jeg lå derimot litt for lavt på blodprøvene som gjaldt stoffskifte T4 og THS lå på 1,8 og T3 lå litt lavt . Men ikke så mye. Jeg vil begynne med Amor , men de ville at jeg først skulle prøve å øke dosen av Levaxin . Det har jeg gjort nå i små doser i noen dager. Tar nå 75 mg + 12,5 ( 4 dager i uken med 12,5 i pluss ).

Jeg fikk også med Liothyronin for å prøve dette . Men hun var usikker om jeg skulle starte med den tillleggsmedesinen nå eller øke dosen Levaxin , for jeg kunne ikke gjøre begge deler samtidig. Da vil man ikke se hva som virker positivt.
    Men synes jeg har så mange psykiske plager og er stadig så irritabel, sint, fjern, følesløs inni meg, likegyldig , urolig inni meg. Ligger av og til og føler at kroppen dirrer helt innvendig. Helt rart.

Aker snakket om mange bivirkninger rundt Liothyronin som hodepine.

Han Liothyronin en annen effekt som kan virke bedre på de psykiske plagene ?
    Er litt usikker om jeg skal ta en halv tablett av denne istedet for å øke dosen. Er desperat for å bedre formen hurtig.

Noen som har gode / dårlige erfaringer ved å bruke Liothyronin i tillegg til Levaxin ?
    Sist endret av Oppognedform; 07-07-10 kl 08:12 Begrunnelse: spørsmål til finn og de andre her
    Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....

Lignende tråder

1. Levaxin + Liothyronin eller erfa?
    Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 10
    Siste melding: 30-04-11, 20:02
  2. Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
    Av Rosin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 20-10-10, 10:20
  3. Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
    Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 77
    Siste melding: 09-03-09, 23:35
  4. Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
    Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 1
    Siste melding: 05-04-05, 08:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn