Hei! Jeg fikk som deg barn i 2009 og ble diagnostisert med lavt stoffskifte i januar 2010. Føler virkelig med deg, det er ikke lett å være nybakt mor på slike premisser!

Jeg merket lite bedring av Levaxin og skiftet til Erfa Thyroid etter 3-4 mnd på Levaxin. Først da begynte min bedringskurve å gå oppover.

Jeg har også svake binyrer. Det er ikke tilstrekkelig å teste kortisolproduksjon med en blodprøve. Kortisol varierer sterkt gjennom dagen og skal måles i døgnurin og/eller ved spyttprøver (4 ganger på en dag).

Jeg vil anbefale deg- dersom du har en fastlege som ikke er "med på notene"- å oppsøke en privatklinikk der du kan få ordentlig hjelp. Disse privatklinikkene er listet opp på hjemmesiden(førstesiden) til dette forumet.

Jeg var i elendig forfatning (dog kanskje ikke så ille som deg, men den skyhøye THS'en du kan vise til...) men er nå på bedringens vei. Har lest meg grønn og blå på informasjon om lavt stoffskifte og binyrer, og betydningen av kosttilskudd. Jeg tar store mengder tilskudd hver dag, og jeg tror det hjelper meg mye.

Ønsker deg virkelig god bedring og masse masse lykke til videre.