Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
25-06-10, 15:40 #8
Sv: Er ny her og ville innom og si hei :)
Tusen takk for svar! Så fint å høre ditt syn angående lik dosering hver dag. Det høres fornuftig ut! Veldig flott å få vite det med å øke 25µg/dag når dosen er under 100 og halvparten når den er over 100.
Da øker jeg med 25µg pr dag, slik at jeg tar 75µg hver dag. Totalt 525µg pr uke. Jeg vet at det tar tid å komme opp i riktig dose, men hadde håpet på å få en liten bedring da jeg startet med medisinene. Det er tungt å gå i så mange uker uten bedring. Ser fram til å øke dosen nå, og forhåpentligvis føle meg litt bedre! Godt å vite at det ikke er farlig å øke med 25µg.
Jeg prøvde å få utlevert 25µg Levaxin på apoteket nå, men det var ikke snakk om å få det når resepten står på 50µg
De har jo regler å forholde seg til, men det var litt irriterende. Reiser på ferie nå, så da får jeg heller ringe legen når jeg kommer hjem igjen. Imellomtiden får jeg dele tablettene.
Tusen takk igjen for svar!
Klem fra Mitena
Lignende tråder
-
Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Av Veronica i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 11-11-08, 15:04 -
Titt gjerne innom websiden min!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 23-12-07, 09:45 -
solgløtt titter innom!
Av solgløtt i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 13-10-07, 13:13 -
Hva ville dere lagt i noenlunde normalt hold?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 17-11-06, 18:04 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34

Svar med sitat
Bokmerker