Hei berit!

Jeg håper at du får positive virkninger med Magnesium Chloride som meg, og skriv og fortell oss dine erfaring med Magnesium Chloride. Mens du venter for den, kan du skaffer deg en liten SPRAY FLASKE, den vil du trenger når du vil sprayer med Magnesium Chloride. Du finner spray flaske hos Parfymerier eller Apoteket. Også hvis du vil bruker (fot bath) husk at du kan bruker samme vannet som du har blandet med magnesium chloride flere ganger. Jeg bruker dem i inntil 2 uker, og du spare mye med gjenbruk av vannet. Etter du er ferdig med fot dusjen hell vannet i en beholder som har en lokk. Neste gang du vil bruke samme vannet du bare varme dem i en passe temperatur. Bare sorg for at fotene og beholderen som du skal ta fot bath med er så rent som mulig. Jå varmere vannet du bruker i fot bathen er, desto bedre opptakelsen av Magnesium Chloriden.

Jeg har redusert Hydrokortisonet med 5 mg til, nå bruker jeg bare 5 mg per dag, og 4 grain thyroid, 2000 mg Vitamin C, 4000 IU D og multi B.

Har er en intresang lenker om magnesium chloride https://www.magnesiumdirect.com/nexusarticle.pdf