Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
20-06-10, 15:29 #11
Sv: Lavt stoffskifte og amming
Anisa hvor er det dog dejligt at læse at du og din søn havde et så godt forløb med Nan. Det ønsker jeg for alle uanset om de ammer eller giver modermælkserstatning.
Jeg er helt enig i at ingen skal presses til at amme hvis det af den ene eller anden årsag ikke fungerer.
Vi (min søn og jeg) havde desværre lidt opstartsproblemer og jeg skriver lige nedenstående, som jeg ville have haft stor gavn af at vide, i tilfælde af at andre kan bruge det:
I dag, når man starter op med modermælkserstatning kan det være godt at have laktulose i tankerne, hvis det skulle blive nødvendigt. I dag er det nemlig (i hvert fald ikke i Danmark) ikke, som for en del år tilbage, tilsat modermælkserstatning og det er derfor ikke helt unormalt med hård mave i starten.
Der er forskel på de forskellige modermælkserstatninger. Nogle er hårdere for maven end andre og hvis det ikke fungerer med den modermælkserstatning man bruger kan det evt. være en god ide at skifte til en modermælkserstatning som er mildere for maven.
Jeg læste på et tidspunk en artikel hvori der stod børn født med kejsersnit og/eller som får flaske ofte kan have gavn af probiotika.
Jeg begyndte derfor at give det til min søn hvorefter han fordøjede maden meget bedre, fik meget mindre luft i maven og så havde det også en positiv effekt på sygdom = meget færre sygedage
Jeg kendte desværre ikke til det da han var spæd, så det var først senere at han fik gavn af det.
Rådet gav jeg videre til en kvinde hvis baby døjede med luft i maven og der afhjalp det fuldstændigt luftgenerne.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte og problem med amming?
Av Pepper i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 29-11-09, 19:46 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker