Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Hybrid View
-
19-06-10, 14:38 #1
Sv: Naturethroid/Westhtroid el Armour i Danmark?
Hej
Jeg har før blandet mig i debatten, da jeg desværre har måtte vinke farvel til min skjoldbruskkirtel i 2008 og lider af forfærdeligt træthed og hvad deres ellers følger.
Jeg bliver yderligere træt og modløs over at høre, hvor svært det er at skaffe naturligt thyroid, det virker helt uoverskueligt at skulle finde en dansk læge, der er villig til at udskrive en recept. Imidlertid er en i min nærmest familie stewadesse, så spørgsmålet er om det kan købes uden recept i Thailand. Jeg har også venner og familie i USA, men så vidt jeg har forstået, skal man også have recept i USA?
-
19-06-10, 14:43 #2
Måske vil det være nemmere at overtale lægen, hvis h*n ved, at der snart produceres Thyroid på Glostrup Apotek? Thyroid igen på Glostrup apotek
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
19-06-10, 15:05 #3
Thyroid-S kan kjøpes over disk på apotek i Thailand
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
19-06-10, 19:14 #4
Tusind tak for jeres hurtige svar.
Thyroid på Glostrup apotek, det var da en god nyhed, der absolut gør det lettere at bringe på banen iforhold til en dansk læge.
Ellers må jeg overveje Thailand, så længe det ikke er ulovligt at importere ud af landet? Min familie skulle jo helst ikke få problemer.
Apropos Glostrup apotek, er det så ikke noget med, at de producerer thyroid, der er langt svagere i styrke end Armour etc.?
-
19-06-10, 19:24 #5
Jeg har i mail fra Glostrup Apotek fått vite at de skal igang med produksjon av tabletter i både 1 og 2Grain's styrke.
Han lovet å opplyse når produksjonen var klar, og jeg vil meddele dette her på forum.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
19-06-10, 19:37 #6
Jeg vil tage kontakt til dem allerede på mandag, måske de også kan henvise til en læge, der er villig til at skrive recepter ud på naturlig thyroid?
-
19-06-10, 20:58 #7
Det vil de sette pris på !
Jeg forsto vel implisitt at man var usikker på økonomien i prosjektet og vil sikkert føle en trygghet ved stor interesse.
Kristian Østergaard Nielsen, 109KN (at) apoteket.dk eller : glostrup (at) apotekeren.dk• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Invasion fra Danmark - Armour
Av ayla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 26Siste melding: 15-08-08, 18:32 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat

Bokmerker