Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
19-06-10, 09:45 #1
Sv: Ang. giftstoffer i modermælk
-
19-06-10, 09:54 #2
Det skrev du heller ikke. Du har citeret et andet sted fra:
Når kun "i de 3 første mdr. af graviditeten, altså inden barnet får modermælk, at miljøgifte skader mest", må det betyde (iflg. påstanden fra det andet fora) at de sidste 6 graviditetsmåneder går fri for at skade fosteret med miljøgifte...
... og jeg henvender mig til dig IKKE som ophavsmand til påstanden, men kun som den, der har citeret den i sit indlæg. Man må forhåbentlig godt kommentere, hvad der bliver citeret i en tråd, eller hur...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
20-06-10, 15:29 #3
Anisa jeg kan ikke forstå hvordan du kan få sætningen "Det er i de 3 første mdr. af graviditeten, altså inden barnet får modermælk, at miljøgifte skader mest" til at blive til at miljøgifte kun skader de tre første mdr.
Men det er i hvert fald ikke sådan det skal forstås.
Jeg skrev ikke indlæg #11 for at skræmme nogen til at amme og jeg ved at de kvinder, som har givet linket og som jeg har citeret, bestemt ikke er ammefanatikere.
Men i Danmark har en forsker været ude og advare mod at amme mere end 4 mdr. hvilket forståeligt nok har skræmt en del kvinder.
I Norge, kan jeg så forstå, anbefaler Gro Nylander at man ikke ammer længere end 6 mdr.
Jeg synes det er rigtig ærgeligt hvis der evt. er ammende kvinder med et velfungerende ammeforløb, som læser med her og måske dropper det som fungerer godt for både barn og mor, pga. af frygten for miljøgifte.
Jeg er 100 % sikker på at de kvinder jeg har citeret har sat sig ind i tingene, for ellers havde jeg ikke citeret dem eller givet linket videre.

Svar med sitat
Bokmerker