Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
14-06-10, 17:45 #1
Sv: Norsk Thyreoideaforbund..........
Du må ikke glemme at Norsk Th.forb. er sponset av Nycomed! Så derfor vil du aldri høre om andre medisiner enn Nycomeds sine! Så egentlig er vel forbundet, satt på s p i s s e n, kjøpt og betalt av legemiddelindustrien...?
Sist endret av helgemann; 14-06-10 kl 18:10 Begrunnelse: Rette sladding av forbudt ord!
-
14-06-10, 17:52 #2
-
14-06-10, 17:55 #3
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
14-06-10, 18:09 #4
Oki - takker oppklarende svar fra ruth2!

Tror du mente de to første bokstavene i S O F A E N
-
14-06-10, 18:43 #5
Hei Jeanette

Jeg slenger meg velvillig på irritasjonen din. Makan til feigt forbund
Så arrogant ovenfor sin egen pasientgruppe. Sikkert fint for A4 stoffskifte pasienten som blir i knallform på Levaxin og som mekanisk adlyder TSH regimet..... Finnes de for det første? Og for det andre, om de gjør det, så har vel de null interesse av å engasjere seg i forbundet. Det er vel nettopp de som er sykest som gidder å engasjere seg der, og da skyter forbundet seg selv i foten ved å late som armour og erfa ikke eksisterer.
Igjen hurra for nettet
Her kan vi rotte oss sammen, hi hi
-
14-06-10, 19:56 #6
Takk for svarene deres!!

Joa, humøret er stigende Nielsigne..
Helgemann: Jasså, er forbundet sponset av Nycomed? hehehe..
(valgte å le istedet for å grine..) Hvor skal en snart lete for å finne noe som helst som har ideologi som drivkraft nr. 1... Forumet her ja..
Men jammen er det snart bare inntjening av penger og penger det "går i".. Satt på s****en ( fra sofaen ) altså.. hehe
Makan til feigt forbund, der sa du det Berit1974!
-
15-06-10, 09:24 #7
Men hvis de er sponsa, hvorfor i granskauen får vi lodd hjem i posten da? Jeg var så sint da jeg for et par uker siden fikk lodd hjem i postkassa som skulle selges. Intektene skulle gå til å forske på dette.

For meg er dette eg kjedelig kjipt forbund som ikke har gitt meg noe så langt. Er med andre steder og der virkelig gir de noe tilbake.
Håper det kommer inn noen litt tøffere kunnskapsrike folk i styret der, slik at man kan jobbe hensiktsmessig med dette feltet. Nytter jo ikke og ha en interesseforening om den ikke jobber for medlemene og deres behov.
Og sida demmes har jeg lest jeg også, men ikke funnet noe videre der nei.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat
Andrè Bjerke.

Bokmerker