Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
10-04-10, 16:20 #19
Sv: Blir den ekstra vekta værende?
Kjære Anisa.
Takk for informasjon. For meg er det ikke aktuelt med en lavkalori diett uansett - og 1000 kalorier per dag ville vært for lite - helt sikkert. For hvis jeg ikke spiser nok og regelmessig (dvs. minst hver 4. time) blir jeg fysisk syk - hodepine, kvalme, svimmel.
Har hatt det slik siden jeg var i tenårene - så jeg er veldig oppmerksom på å spise ofte. Jeg spiser vel ganske normalt vil jeg si - men ikke så store porsjoner kanskje. Synes også mat er godt - setter pris på et godt måltid enten det er hjemme eller på restaurant. Men er jeg mett stopper jeg - nok er nok liksom...
Ellers er jo dette sikkert veldig individuelt - det som passer for noen passer ikke nødvendigvis for andre.
Ellers skjønner jeg jo at jeg ikke har så mye å klage over vedr. vekta i forhold til mange andre - jeg blir nok sett på som slank av de som ikke vet hvordan jeg så ut før. Eller iallfall "normal" i kroppsfasongen. Overvekt er det absolutt ikke snakk om - men jeg trives ikke med den vekta jeg har nå.
For noen er sikkert en sånn lavkalori-diett som Minnie beskriver helt grei, men jeg synes det er bra at du belyser at det som er bra for enkelte kan være direkte farlig for andre.
Ønsker deg en fortsatt fin lørdag!
Til alle dere andre vil jeg bare si at jeg synes det er flott at folk kommer med forskjellige erfaringer - jeg lærer mye her inne jeg....! :-)
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker