Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
13-06-10, 09:49 #1
Sv: Vekt og levaxin
Jeg merket effekt av levaxin umiddelbart. Dette har jeg notert i løpet av den første og andre uka på levaxin
- humør: rett opp fra å være langt på minussiden
- kviser: ja, mange små (kan nok kanskje være stoffskiftets påvirkning på utskillelsen av andre kvinnehormoner...???) Gikk over etter kort tid.
- matlyst: ja, SKUMMELT stor. Men dette gikk over i løpet av en ukes tid.
- den tørre huden forsvant som dugg for solen
- gikk fra å alltid fryse til "uregelmessig termostat"/nattesvetting (dette gikk så over til jevn varm temperatur i løpet av neste uke eller så)
- jeg begynte å hvile skikkelig når jeg sover i stedet for å våkne utslitt
- tiltak: ja, mer - men utholdenheten, stamina, i kroppen lar vente på seg. Kommer sakte. (Den har gått jevnt oppover på meg den tiden jeg har hatt medisin, men er ikke på topp ennå.)
- begynte å drømme av og til igjen
Heggeli sier i sin bok at når man har kjørt kroppen "uten olje" i lenger tid vil det ta lang tid før cellene får rettet opp all skade som har skjedd - selv når det er "olje" i systemet. Jeg tror det er en god analogi. Noen steder i kroppen hjelper tilskuddet umiddlebart, andre steder tar det tid - og det tar enda lenger tid å rette opp alle sekundærplager vi har fått fordi vi har "kjørt med strupet motor" over tid.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 07-04-10, 10:16 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27 -
Hvilke symptomer er felles for både lavt og høyt stoffskifte??
Av Linn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 18-04-08, 19:52

Svar med sitat
Bokmerker