Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
12-06-10, 17:25 #11
TSH endrer seg ikke
I juni i fjor lå min TSH på 2, så jeg fikk beskjed av fastlegen om å øke fra 250 mcg levaxin daglig, til 300 mcg hver dag. I vinter lå TSH på 1,9. I april fikk jeg beskjed om å øke til 350 mcg i 5 dager, og 300 mcg i 2 dager pr uke. Det gjorde jeg, og TSH er nå på 2,16... altså ingen endring siden i fjor til tross for øket medisindose!
fT4 er på 15,5.
Jeg blir sprø av det her!
Og jeg blir enda mer sprø av å måtte passe på legene! I brevet fra Bærum Sykehus som jeg fikk idag, har endokrinologen der notert at jeg i april skulle øke levaxin til 250 mcg 5 dager i uka, og 300 mcg 2 dager i uka, alternativt dele opp i 4 dager og 3 dager. Det er bare det at jeg allerede gikk på 300 mcg daglig sju dager i uka siden juni i fjor, noe han fikk både skriftlig og muntlig fra meg.
Nå har jeg skrevet et svarbrev med klar beskjed om at jeg begynner på Erfa uavhengig av hva legene sier og mener, og at jeg helst ser at han skriver ut Erfa så jeg får det på reigstreringsfritak. Nå setter jeg hardt mot hardt, for jeg finner meg ikke i å være så syk lengre. Jeg har krav på å være så frisk som jeg overhodet kan være!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker