Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post

For eksempel vågnede jeg natten til i går og råbte NEJ midt om natten. Jeg var i den der besynderlige tilstand mellem drøm og halvvågen ... og havde en idé om, at nogen var brudt ind i huset. Min datter lå i sengen ved siden af, manden var ude, og jeg fór kampklar ned i stuen. På vej ned ad trappen slog det mig, at havde der været nogen som helst, så havde min store, gode hund nok sagt fra, så det kunne høres

Det kunne vel være binyrerne .... men i så fald altså ikke første gang. Jeg har altid haft ret livlige drømme, og i min tid som stofskiftesyg har jeg haft mareridt nok for cirka fem personer, tror jeg. Det har især været, når maven har slået (ekstra) knuder. Hvilket igen har været samtidig med, at jeg har haft det skidt på andre måder og nok har været underdoseret - men det er jo ikke sikkert, jeg er det nu.
Det er merkelig det der med drømmer. Jeg har ingen drømmer når stoffskiftet mitt er for lavt. Eller rettere sagt; jeg kan ikke huske om jeg har drømt noe i det hele tatt. Sånn var jeg i alle år før jeg fikk levaxin. Jeg husker jeg syntes det var så rart når folk snakket om drømmene sine, og hver gang jeg hørte om folk som anbefalte å skrive dem ned. Jeg drømte jo ingenting!

Det var faktisk ikke før stoffskiftet mitt begynte å nærme seg det normale at jeg så smått kunne huske drømmer jeg hadde hatt på natta. Det eneste negative var at jeg også fikk igjen marerittene.
Nå er stoffskiftet lavt igjen, så nå er jeg inne i en periode hvor jeg ikke husker drømmer igjen. Merkelige greier, det der!