Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
12-06-10, 12:22 #1
Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...
Nielsigne, om du har hatt et lavt og underdosert stoffskifte lenge, er det lett å tro at du er i fin form når du i virkeligheten vipper til å bli hyper. Jeg hadde det slik. Jeg hadde jo fullstendig glemt hvordan det er å være normal ette rmange års underbehandlet stoffskifte! Kanskje trenger du ikke mer enn der du er nå.
Og ja, binyrene dine kan absolutt begynne å melde sin misnøye nå. Da går kurven fra å peke opp til å peke ned. Og det hjelper ikke å dosere seg opp om det er binyrene. Da får du det bare ubehagelig ved å føle deg hyper.
Jeg har vært på 4.75 grain med Thyroid. Og var overdosert. Nå er jeg på 3.5 grain, det kjennes bedre. Men skal forsøke å gå ned til 3 grain og se om det er riktigere dose.
10 dager på ERFA ja... Da er det kanskje litt tidlig å skvette helt opp på 4 grain? Tålmodighet er en dyd her, men jeg skjønner din utålmodighet!
Melatonin kan du trygt ta for å bedre søvnen. Du kan også forsøke tryptophan eller tryptophanholdig mat før du legger deg. Det er helt ufarlig.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
13-06-10, 08:31 #2
Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Svar med sitat

Bokmerker