Viser søkeresultater 1 til 10 av 12

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...

Nielsigne, om du har hatt et lavt og underdosert stoffskifte lenge, er det lett å tro at du er i fin form når du i virkeligheten vipper til å bli hyper. Jeg hadde det slik. Jeg hadde jo fullstendig glemt hvordan det er å være normal ette rmange års underbehandlet stoffskifte! Kanskje trenger du ikke mer enn der du er nå.

Og ja, binyrene dine kan absolutt begynne å melde sin misnøye nå. Da går kurven fra å peke opp til å peke ned. Og det hjelper ikke å dosere seg opp om det er binyrene. Da får du det bare ubehagelig ved å føle deg hyper.

Jeg har vært på 4.75 grain med Thyroid. Og var overdosert. Nå er jeg på 3.5 grain, det kjennes bedre. Men skal forsøke å gå ned til 3 grain og se om det er riktigere dose.

10 dager på ERFA ja... Da er det kanskje litt tidlig å skvette helt opp på 4 grain? Tålmodighet er en dyd her, men jeg skjønner din utålmodighet!

Melatonin kan du trygt ta for å bedre søvnen. Du kan også forsøke tryptophan eller tryptophanholdig mat før du legger deg. Det er helt ufarlig.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Post Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    10 dager på ERFA ja... Da er det kanskje litt tidlig å skvette helt opp på 4 grain? Tålmodighet er en dyd her, men jeg skjønner din utålmodighet!
    Vi har ændret trådens overskrift til "Så har jeg vist en krise ...". Ingen grund til at afskrække brugere og gæsterne som læser med her, i forhold til Erfa Thyroid, når det egentlig handler om en enkelt brugers valg af måden at håndtere lægemidlet på.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn