Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
10-06-10, 16:18 #4
Sv: Alt det rare vi klarer å gjøre
Jeg kom til at tænke på denne, Qa's tråd, da jeg læste følgende ord på Helsedoktoren.no:
"Pasienten med for lavt stoffskifte, som tar medisinen, overholder kontrollene og har normale stoffskifteprøver, vil kunne forvente å leve et helt normalt liv."
Jo, det kan vi. Jeg har een frisk fra i dag....
Da jeg kom hjem i dag ville jeg gerne have en kop kaffe. Jeg tændte for kaffebryggeren og imens maskinen varmede op, ville jeg tømme askebægret. Det gjorde jeg så og straks efter hentede jeg fløden til kaffen fra køleskabet; jeg hældte lidt fløde i..... askebægret; stillede askebægret i kaffebryggeren og trykkede på knappen for kaffebrygning. Da "koppen" var fyldt stirrede jeg på den tomme kaffekop og på askebægret fyldt med kaffe.....
Hvad jeg SÅ tænkte, egner sig ikke til at skrive offentligt.
(
)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
Rare meg :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 151Siste melding: 08-12-06, 12:53 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker