Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    70

Standard Sv: Tilstand efter operation

Ja, fjernet hele pga. veldig hissig Graves og mange tilbakefall. Jeg føler egentlig jeg har det ganske bra nå, men som jeg nettopp skrev i den andre tråden så har stoffskiftet mitt nå blitt ganske lavt og jeg antar jeg da kan skylde litt på det for at jeg har lagt på meg så mye i det siste. Siden jeg er stor fra før så trenger jeg ikke akkurat det, men trøster meg med at det kunne vært verre - jeg er glad til så lenge jeg er i form til å jobbe og være sosial og ellers leve normalt.

Godt du har fått utsatt operasjonen, så slipper du bekymre deg for at det vil ødelegge eller påvirke ferien. Noen få uker fra eller til betyr nok ikke så mye, da er det viktigere å få roen til å slappe av og kose seg litt mens det er sommer.

Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    9

Standard Sv: Tilstand efter operation

Sitat Opprinnelig skrevet av jane Vis post
    Ja, fjernet hele pga. veldig hissig Graves og mange tilbakefall. Jeg føler egentlig jeg har det ganske bra nå, men som jeg nettopp skrev i den andre tråden så har stoffskiftet mitt nå blitt ganske lavt og jeg antar jeg da kan skylde litt på det for at jeg har lagt på meg så mye i det siste. Siden jeg er stor fra før så trenger jeg ikke akkurat det, men trøster meg med at det kunne vært verre - jeg er glad til så lenge jeg er i form til å jobbe og være sosial og ellers leve normalt.

Godt du har fått utsatt operasjonen, så slipper du bekymre deg for at det vil ødelegge eller påvirke ferien. Noen få uker fra eller til betyr nok ikke så mye, da er det viktigere å få roen til å slappe av og kose seg litt mens det er sommer.
    Ud fra hvad jeg har læst er det vist ret normalt at lægge sig ud efter operation, da stofskiftet jo pludselig er for lavt. Håber du får indstillet medicinen inden længe, så du ikke lægger på. Men dejligt at høre du har det godt og har energi.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Lignende tråder

1. Operation af skjoldbruskkirtel
    Av LisH i forumet Operasjonssalen
    Svar: 9
    Siste melding: 05-09-10, 08:43
  2. Skal jeg takke ja til operationen?
    Av LisH i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 09-12-09, 08:10
  3. Høj TSH efter influenza
    Av gitteh i forumet TSH
    Svar: 4