Viser søkeresultater 1 til 10 av 101

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    63
    Meldinger
    15

Smile Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek

Hej
    Jeg har haft en god samtale med Kristian Østergaard Nielsen fra Glostrup apotek, hvor jeg forklarede ham, at der ville være et behov for en større dosis end 30mg. Thyroid.

Jeg har lige modtaget en mail fra Kristian Østergaard Nielsen, hvor han skriver, at han har undersøgt mulighederne for at fremstille 60 og 125 mg Thyroid på glostrup apotek.
    Dette er muligt og prisen vil være: 60/100 tabl. 313,30 kr
    125/100 tabl. 410,10 kr.

Kristian Østergaard Nielsenvil gerne have nogle tilbagemeldinger på om dette kunne have nogens interesse, før en evt. produktion iværksættes.
    Kristian Østergaard Nielsen tlf. nr. 43960020
    mail: 109KN@apoteket.dk

Hej fra Iluna

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek

Det var jo gode nyheter !
    Jeg var selv i telefon-kontakt for ca.5 år siden. Da var det ikke aktuelt med høyere tablettstyrke for de skulle kun brukes til vektkontroll for en spesiell gruppe.

Jeg vil gjerne bli kunde av Glostrup Apotek, så nyheter og fremgang prosjektet mottas gjerne.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Hej Hansen
    Kristian Østergaard vil da blive superglad for en email fra dig!

Det var så ærgerligt, at de var nødt til at smide thyroid ud, da de havde lavet en portion for nogle år siden ... Det skulle nødigt falde på efterspørgslen igen!

At man er begyndt at fremstille thyroid i Danmark er et fremskridt på mere en én måde, synes jeg; så er der både chance for, at flere kan få det og for at flere kan blive opmærksomme på, at det findes. For jeg skal da lige love for, at thyroid har været en velbevaret hemmelighed - for os, der har stolet på lægerne. Men det er vi så holdt op med, kan man sige. Det var de selv ude om.

Måske skulle man også lige tippe svenskerne? Der må da være masser af svenskere, der mangler thyroid også ...

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Nå har jeg mailet Glostrup Apotek og meldt min interesse.

Så kan det bli enklere for oss å handle på nett.
    Resepter som kan sendes over nett kommer kanskje neste år ?
    http://www.dagensmedisin.no/(RoxenUs...2011/index.xml
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Hyggelig og hurtig svar :

Hej

Tak for din henvendelse.

Det er korrekt vi har startet en produktion af Thyroid 30 mg, svarende til ½ grain.

Vi har haft flere forespørgsler på andre styrker, som fx 60 mg (ca. 1 grain) og 125 mg (ca. 2 grain), som bl.a. Thyroid ERFA findes i.

Vi vil derfor opstarten en produktion også af de to styrker, og kan derved efterkomme dit ønske.

Vi vil gerne levere produktet til dig, der på baggrund af en recept fra din læge, kan sendes per post til dig.

Med venlig hilsen
    Kristian Østergaard
    Glostrup Apotek

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Det er jo simpelhen fantastisk læsning Iluna
    Jeg sender straks en mail

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    63
    Meldinger
    15

Smile Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek

Hej

Ja, det er super, når arbejdet bærer frugt.

Alletiders med jeres mail til Kristian Østergaard Nielsen, så de kan komme igang med produktionen på Glostrup apotek.

Nielsigne, det er klart at vores Svenske naboer også skal have denne info.

Jeg synes altså at det er år 2010's gode nyhed.

Håber der er mange der får glæde af det.

Hej fra Iluna

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark

Sitat Opprinnelig skrevet av Buskhult Vis post
    Det er Sundhedsstyrelsen, der har bedt Glostrup Apotek om at producere Thyroid, så du kan med god ret bede din læge om at udskrive en recept på dette.
    Kære Buskhult Det ville være vidunderligt, hvis det var Sundhedsstyrelsen, der stod bag Thyroid fra Glostrup Apotek. Glostrup Apotek producerer Thyroid på forespørgsel fra enkelte danske læger, og så længe dette lægemiddel ikke er direkte forbudt, er det omfattet af Loven om magistrelt fremstillede lægemidler. Loven foreskriver, at der kun må skrives magistrelle recepter på lægemidler, der ikke i forvejen findes som en hyldevare, registreret/godkendt og produceret af en lægemiddelproducent. Det eneste Sundhedsstyrelsen har "foretaget" sig i denne sag er, ikke at forbyde fremstillingen af Thyroid. Det er det sidste, jeg er blevet oplyst om for et par uger siden, da jeg var på Glostrup Apotek for at afhente "klimakterie-medicinen".
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Thyroid fra Glostrup - indhold?
    Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskere
    Svar: 21
    Siste melding: 21-09-10, 20:07
  2. Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
    Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskere
    Svar: 3
    Siste melding: 15-04-10, 22:09
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29
  4. en ny fra Danmark