Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Erfaring med akupunktur?

Det høres bra ut at det fungerer som symptomsdempende iallfall. Jeg skal ha det i bakhodet.

I dag er jeg forresten "høy" fordi jeg tok en rosenrottablett i går og hadde en kjempefin dag etter det.
    Jeg har spist rosenrot i perioder før, men har blitt skremt av duracell-virkningen jeg får av dem. I går var det akkurat det jeg trengte.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Standard Sv: Erfaring med akupunktur?

The Science of Acupuncture | BBC Documentary | Traditional Chinese Medicine

"For thousands of years, what we now think of as Complementary and Alternative Medicine (CAM) was the only medicine; now, traditional cures are being treated with a fresh respect. For BBC TWO, scientist Professor Kathy Sykes from Bristol University. Kathy Sykes investigates why science is starting to respond to these centuries-old remedies...."
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Lignende tråder

1. Hypnose? Noen med erfaring?
    Av marge i forumet Alternativ behandling
    Svar: 6
    Siste melding: 30-03-11, 12:44
  2. Noen med erfaring med tilskudd av fT3?
    Av Pedersen i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 17
    Siste melding: 15-04-10, 11:38
  3. Noen med erfaring av behandling av T3?
    Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 3
    Siste melding: 23-10-09, 18:57
  4. Er det noen her som har erfaring med homeopati?
    Av Thyr i forumet Alternativ behandling
    Svar: 3
    Siste melding: 01-09-06, 11:34
  5. Noen som har erfaring med akupunktur?
    Av Ida i forumet Alternativ behandling
    Svar: 18
    Siste melding: 21-04-06, 19:24

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn