Jeg er på 3.5 grain Thyroid nå, og legen vil ha meg ned på 3 grain. Da først skal jeg teste ut litt Levaxin i tillegg. Han mener jeg er fortsatt overdosert. Men først tar jeg en blodprøve, så jeg ser hva 3.5 grain viser av verdier. Han mener at kanskje binyrene vil komme i gang når skjoldbruskskjertelhormonene blir de rette. Altså at det kanskje kan være grunn til å prøve en forsiktig nedgang i HC da, og se om binyrene klarer å jobbe litt. Men det er en stund til. Sender dette videre som en tanke å teste ut om noen ønsker å teste. Men jeg synes ikke du, Gunnda skal teste ut noe slikt nå. La kroppen få hvile og komme seg!

Legen min mener at hydrocortisone 10 mg fra Roussel og vanlig hydrocortison 20 mg kan fås på blå resept. Noe å prøve?

Ellers så har jeg nå fått vite at jeg har en parasitt jeg må kvitte meg med, samt en pseudomonas bakterie jeg ikke bør ha (to antibiotikakurer pluss olivenoljeekstrakt mm), pluss at jeg overhodet ikke har de gode tarmbakteriene jeg skal ha. De er dønn vekk. Disse som jeg har dyttet i meg i lange tider i form av diverse typer probiotika. Nå skal jeg ha en ekstra sterk variant av gode tarmbakterier over minst to måneder. Så får vi se om tarmen blir bedre etter dette...