Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
01-06-10, 21:49 #10
Sv: Lavt stoffskifte og amming
Jeg tror bestemt lavt stofskifte kan påvirke mælkeproduktionen. Jeg har i hvert fald flere gange før hørt om stofskiftesyge som har problemer med amningen.
Men hvis du gerne vil kæmpe lidt mere for amningen, så findes der bl.a næsespray med oxytocin som hjælper på nedløbsrefleksen hvis den er langsom.
Og husk endelig at få masser af hvile og nok at spise og drikke. Google evt. ammete og mælkebombe
Og hvis det bliver for hård en kamp med amningen (og jeg synes bestemt det lyder som om du allerede har kæmpet hårdt), så husk at en god mor ikke sidder i brysterne og der er masser af sunde og raske børn ikke har fået modermælkserstatning i stedet - min søn blandt andre.
Så væk med evt. dårlig samvittighed. Det kan hverken du eller dit barn bruge til noget
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte og problem med amming?
Av Pepper i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 29-11-09, 19:46 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker