Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
27-05-10, 16:50 #1
Sv: Oppjustering av tyroksin - dose
Fint at det er flere av oss
Men gikk du ned i dose igjen, eller gikk det over av seg selv? Jeg ringte indremedisiner i dag, og fikk altså beskjed om å gå tilbake til 100 mkg, og gå og ta blodprøver (det gjorde jeg i dag) og så skulle han sette meg opp på ny time etter at han hadde lest blodprøvene. Dette på grunn av de symtpomene jeg hadde, beskrev stress i kroppen, hjertebank og konsentrasjonsvansker, og skjelving i fingrene.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
27-05-10, 17:05 #2
Kjære Atina - jo jeg så det - etterpå
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
28-05-10, 07:34 #3
Jeg hadde symptomer i noen uker.. 3 kanskje.. husker ikke helt. Jeg gikk ikke ned i dose men fortsatte med 125 µg. Nå er mine symptomer borte og jeg tenker på å øke mer. Men ikke akkurat nå i eksamensperioden.
Håper det ordner seg for deg.
Lignende tråder
-
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
tyroksin og insulin
Av miama i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 3Siste melding: 15-07-07, 10:14 -
hormonspiral og tyroksin
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-07-07, 21:44 -
S-Tyroksin og S-trijodtyronin, hva forteller de ....
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-05-07, 22:40 -
Høy eller lav startdose med tyroksin?
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-10-05, 18:46

Svar med sitat
Bokmerker