Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
25-05-10, 20:23 #2
Sv: Gruppetrening ble mental nedtur!
Der er ingen grund til at "forsvare" dig... Du har ret og lov til ikke at orke en krævende fysisk præstation. Derimod er der al mulig grund til at forklare andre, hvad er problemet. Også selv om det er fremmede mennesker, man ikke har personligt forhold til. Kun ved at være åben over for alle, kan vi håbe på at kendskabet til denne stille sygdom breder sig ud i samfundet, hvilket kan ikke undgå at gavne os alle - syge som raske. Ingen grund til at føle skam! Tværtimod: al mulig grund til ros for modet til at prøve af noget du længe har savnet + finde ud af, hvor den aktuelle grænse befinder sig (grænserne har det med at flytte sig. Det gør dine også når du bliver bedre). I mine øjne er det ikke et nederlag, men det modsatte!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nedtur :(
Av jane i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 29-04-09, 22:17 -
liothyronin bra for hjertesyke og lav ft3 i forsøk
Av nora i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 02-02-08, 12:54 -
Commentary on Nutritional Treatment of Mental Disorders
Av nora i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 0Siste melding: 10-01-07, 13:25 -
Nedtur igjen......
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 30Siste melding: 07-11-06, 11:35

Svar med sitat
Bokmerker