Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Tråd: Kutte T4? Hva nå tro??
Threaded View
-
23-05-10, 21:28 #32
Sv: Kutte T4? Hva nå tro??
hehe, vel saken er ikke BIFF thihi, jeg skjønner ikke helt forholdet mellom s-trijodthyronin og reverse T3, jeg har forsøkt å lese meg til en del ting etter svarene jeg fikk for noen dager siden her og det ser ut som om min FT3/RT3 ratio tyder på at jeg har et reverse T3 problem.....legen min sier at jeg har en fin total T3 og derfor ikke har et reverse T3 problem. Total T3 er ikke det s-trijodthyronin??? Er det slik at man ikke kan si at noen har et problem med reverse T3 ut fra prøvene mine? Anisa var den som satte meg på tanken med Wilsons, og etter dette har jeg lest så masse at jeg snart ikke vet opp eller ned thihi, bare frem og tilbake. Legen min har rett og slett kuttet T4 fordi han vil sjekke om de symptomene jeg har nå skyldes overdosering og det har ingen begrunnelse i noe problem med reverse T3 ifølge ham.
Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 07-08-08, 17:15 -
Kutte ut mjølka
Av Marianne i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 30-10-06, 23:51

Svar med sitat
Bokmerker