Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
21-05-10, 02:35 #1
Sv: datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Din datters helse tilstand og prøvesvarene, gir jo en klar indikasjon på at hun har feil med stoffskifte. Hva med å bytte lege? Legene som jeg har hatt, har ment både det ene og det andre om meg. Først mente nå den ene, at jeg hadde tegn på fibromyalgi, så mente den andre at jeg var alvorlig deprimert, så mente den tredje at jeg var alkoholiker, inntil jeg fikk en tysk lege, som gjorde norsk av seg, og som fastlo at jeg hadde lavt stoffskifte. Tidl. Trygdekontoret mente jeg var bedagelig anlagt, og mente jeg egentlig ikke fortjente å få penger fra de. Og tidl. arbeidsgivere, har ment at jeg var lat, trollat, og "bryr" meg ikke om andre holdning. Så jeg håper at dere slipper alt dette, at legen og NAV tar dere seriøst. Hun har jo krav på leksehjelp, forlenget timer ved prøver, enerom på prøver, og fritak fra gym.
Ønsker dere begge lykke til!
fra Helgemann
-
21-05-10, 09:24 #2
Vi bor på et lite sted med svært begrenset tilgang på leger:( Vurderer å kontakte privatklinikk dersom jeg ikke får gehør ved neste konsultasjon - på Tirsdag!
I går uttalte hun: "jeg bruker alle mine krefter på bare å leve og har ikke noe igjen til alt det de andre gjør så selvfølgelig..."
Marie
-
21-05-10, 11:19 #3
Ta med den uttalelsen til legen. Jeg foreslår at du samler dine observasjoner, hennes (relevante) uttalelser og gjerne forsøker å tidfeste endringer. (For meg var det et sjokk å tenke etter hvor forskjellig livet og energien var for 5-3 år siden.)
Så ber du legen vurdere dette like mye som h*n vurderer prøvesvarene.
Hvis ikke h*n da begynner å lete (det er jo ikke sikkert at det er en stoffkiftesykdomme som er svaret, og jeg synes vi skal respektere forsiktige - men ikke LATE - leger) så BØR dere finne en annen lege.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
21-05-10, 14:38 #4
At pigen både har symptomer som træthed m.m. og så endda denne smerte på halsen bør sige lægen noget.
Lægen burde skamme sig over ikke straks at komme barnet til hjælp!
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Har du flere i familien som har stoffskifteproblemer?
Av elric i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 13-09-08, 09:42 -
Symptomer på stoffskifteproblemer?
Av elric i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 04-09-08, 13:55 -
Min datter holder på å utvikle hypothyreose
Av gismo i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 46Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Overgangsalder og stoffskifteproblemer
Av brits i forumet OvergangsalderSvar: 16Siste melding: 11-01-07, 18:27

Svar med sitat

Bokmerker