Viser søkeresultater 21 til 30 av 44
-
27-10-09, 17:15 #21
Sv: Ny og ulogiske symptomer... :(
Hei!
Jeg fikk et tips om å sjekke reverse T3.
Hva heter denne testen på norsk?
Er det en vanlig test å ta?
Live
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
-
27-10-09, 17:39 #22
Tror ikke den er vanlig. Men be legen om å ta den. De får det nok til. Se også Fürst Laboratorium. Men det er gresk, og kinesisk for meg, kan ikke oversette!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
27-10-09, 17:48 #23
-
17-05-10, 20:50 #24
Sv: Reverse Triiodothyronine (rT3)
har lest denne tråden og lurer...finnes det noen som har en formel for å regne ut ratio mellom FT3 og reverse T3??? ser det refereres til kapittel 13 i stop the thyroid madness..men denne boka har ikke jeg...
Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
-
17-05-10, 21:45 #25
http://health.groups.yahoo.com/group/RT3_T3/messages
her vil du finne info, se i filene..
FT3 dele på RT3. er ratio større enn 20 er du ok.
livene
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
-
17-05-10, 21:49 #26
Tusen takk for svaret
hvis jeg deler sånn får jeg 13.........
Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
-
17-05-10, 22:00 #27
Da har du et problem ifølge det forumet.
Meld deg inn og du får hjelpen du trenger
liveneHadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
-
17-05-10, 22:07 #28
hehe, nyskjerrig som jeg er så gjør jeg jo kanskje det.....selv om jeg skal ringe legen så snart han er å få tak i
-
10-09-10, 14:57 #29
-
12-09-10, 07:08 #30
Jeg prøver igjen....noen som vet?
-M-
Lignende tråder
-
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 21-04-10, 21:04 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51
Svar med sitat

Bokmerker