Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Hybrid View
-
14-05-10, 15:05 #1
Sv: Har jeg lavt stoffskifte?
Bra det går oppover for deg, Berit

Jeg har lest masse om sykdommen, men gleder meg over å kunne lese om ekte mennesker og deres situasjon, og ikke om faglige upersonlige artikler.
Håper på å få startet en utredning og eventuelt en behandling med den nye legen så straks jeg kan, når jeg går over til den nye fastlegen 1. juni.
Dere har styrket troen min på at det er stoffskifte jeg har. Så får man bare vente å se
Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?
-
25-06-10, 11:21 #2
Sv: Har jeg lavt stoffskifte?
Hei igjen
14 Juni var jeg hos den nye fastlegen min, og tok nye blodprøver. Den nye legen var helt fantastisk, og det var en totalt annen opplevelse å møte en som han, en som tok meg på alvor.
I dag var jeg for å få vite resultatene, og jeg hadde en TSH på 12!! Det var ingen antistoffer som foreslo at det var en betennelse, så jeg fikk begynne på Levaxin allerede i dag
Bare 25mg, men mye mer enn ingenting. Skal inn i august og endre dosen, og skal også inn til røntgen av skjoldbrukskjertelen for å utelukke struma eller knutestruma. Jeg hadde også lave verderier av B12, så fikk piller for det også 
Jeg er så sinnsykt overlykkelig
HURRA for en diagnose
Håper ting ser litt lysere ut snart
Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker