Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Tråd: Kutte T4? Hva nå tro??
Threaded View
-
14-05-10, 14:41 #15
Sv: Hva nå tro??
hehe, mange ting å ta stilling til....henger meg ikke så veldig opp i den lave S-ASAT jeg, har nemlig lest at det ikke har noen klinisk betydning..
Det jeg nå lurer på er altså om min reverse T3 og FT3 nå kan indikere at jeg som Anisa nevner produserer for mye reverse T3?
Jeg har ikke fått målt serum cortisol i blodet, og tenker nå at jeg kanskje skulle spørre legen om det?? Han skjønner ikke så mye av hva som skjer i kroppen min egentlig tror jeg...til tross for fine B12 verdier har faktisk homocysteinet mitt økt etter påbegynt behandling også. Det virker som om min kropp ikke nyttegjør seg hverken medisiner eller vitaminer, og jeg må legge til at jeg har fått en B-12 injeksjon hver fjerde uke og i tillegg spist b kompleks og masse d-vitaminer ......
Jeg synes det er frustrerende å ikke helt forstå hva som feiler meg jeg, og siden jeg føler meg myyyye bedre nå enn før behandlingen startet har jeg vanskelig for å tro at det kan være bare psykologisk, men når blodprøveverdiene ser helt like ut som før jeg startet er det kanskje bare placebo da???? Før kom jeg knapt ut av senga om morgenen på grunn av muskelsmerter, jeg hadde dagskort hos fysioterapeuten, men der har jeg ikke vært siden jeg begynte med medisiner.... skjønn det den som vil, jeg skjønner iallfall ingenting jeg...og hos legen skjønner de visst like lite kanskje?? iallfall får ikke jeg noe svar på ting, bare at det er merkelig....føler meg som en forsøkskanin....:(Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 07-08-08, 17:15 -
Kutte ut mjølka
Av Marianne i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 30-10-06, 23:51

Svar med sitat
Bokmerker