Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
09-07-07, 08:20 #1
Godartet knude
Hej!
Til dem, der har læst, at jeg har fortalt at jeg havde fundet en ny knude, kan jeg fortælle at jeg var til ultralyd i sidste uge. Knuden var godartet. Mine blodprøver viser heller ikke tegn på at der skulle være aktivitet i sygdommen (kræft).
Ang. mit stofskifte mærker jeg nu bedring efter at eltroxindosis er sat ned. Min Tsh er 0,049 og total T4 var 139 (60-140) Min puls er bedre og jeg har ikke så ondt i benene/led. Så jeg har fundet ud af nu at jeg ikke tåler at T4 er over normalområdet. (T3 blev også taget, men jeg husker ikke lige tallet).
Min sædvanlige faste læge var der selvfølgelig ikke - og nu har jeg været hos hende vikaren de sidste gange. Øv... nu har jeg så fået en tid her til 14 august, hvor det er min faste læge og der skal jeg så snakke med ham om evt. liothyronin eller Thyroid USP (armour) Jeg har stadig problemer med at jeg føler at jeg har en dyne over hovedet, koncentration, muskelsvaghed og så er der også noget med dybdesynet, som ikke helt er som det plejer. Så må vi se.
MVH lene
Lignende tråder
-
Operation af skjoldbruskkirtel
Av LisH i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 05-09-10, 08:43 -
Skjoldbruskkirtel-svigt
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 14-01-10, 16:05 -
Afi-B-Total
Av Damen i forumet B-vitaminerSvar: 0Siste melding: 17-12-09, 23:01 -
Skal jeg takke ja til operationen?
Av LisH i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 09-12-09, 08:10 -
total thyroidectomi)
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat
Bokmerker