Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
12-05-10, 21:32 #2
Sv: Hva er dette?
Jeg har altid følt, at stress påvirker stofskiftet helt vildt. Og det er jeg da kun blevet bekræftet i ved at læse forskellige indlæg her på forummet. Du kan prøve at skrive ordet stress i søgefeltet øverst i højre hjørne og se, hvor det vælter frem ... Jeg tror, mange har glæde af afsnittene om binyrerne. Men jeg skal vogte mig for at udtale mig særlig meget om disse 'teknikaliteter', eftersom jeg er ret ny her
Men jeg vil gerne vise, jeg er solidarisk !
Jeg har selv nogle gange haft følelsen af at der er 'noget i halsen', men det er gået væk, efterhånden som en eller anden stressfaktor er forsvundet. Jeg er dog ikke i tvivl om, at kroppen har bedst af, at jeg respekterer dette og forsøger at holde mig fra nogle helt bestemte stress-ting i størst muligt omfang. Derfor er der også nogle typer arbejde i min branche, som jeg har besluttet at vælge fra, eftersom der kun er én måde at fylde sådan en stilling på, og det går for hårdt ud over sådan en som mig.
Du skriver ikke, hvor stressfølsom du oplever at være, men jeg tror så, jeg kan sige, at jeg er superstressfølsom. Jeg har nogle gange måttet have mere medicin efter en - ekstra - stresset periode, og det er ikke spor behageligt. Jeg får 200 µ Euthyrox om dagen ... og vil gerne undgå at sætte dosis op igen. Til at begynde med mente lægerne, at jeg ville kunne klare mig meget fint på 50 µ men det gik så desværre ikke. Jeg er blevet mere og mere stressfølsom - og jeg tror ikke, der er nogen ende på det for mig, hvis jeg ikke vælger noget fra (og får medicin, der passer mig bedre).
Jeg vil foreslå dig at kikke i tråde om binyrer og (den ikke så lange) tråden 'Hva slags jobb passer for oss?' Men altså også at skrive stress i søgefeltet ... Hvordan det er med dine tal, skal jeg ikke gøre mig klog på. (Men de er vist pænere end mine ...)
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 12-05-10 kl 21:35 Begrunnelse: rettelse
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker