Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Når jeg blir bedre så skal jeg prøve å finne løsninger, men jeg tror jeg kan begynne og tenke andre muligheter samtidig, for å se hva som er alternativene når jeg blir bedre.

Kommunen vår har en forferdelig hjemmesiden, så det hadde vært noe det. Den er bortimot ubrukelig for ingen finner frem MEN de har et sånn felles løsning som flere kommuner bruker.

Det er uansett en god idet, men det er jo mer vanlig med mer kode på nettsider også nå. Min samboer jobber med web-sider, og synes det er veldig inntressant, men jeg har aldri syntes det var det jeg ville jobbe med. Men kanskje jeg kan oppdage det på nytt.

Jeg skal i hvertfall tenke på alle løsninger innenfor data, men også andre løsninger. Så om noen har noen yrker som fungerer fint for dem, så er det veldig fint om de legger inn sine egne erfaringer her.
Det har også min kommune. En felles løsning med alle Nord-Troms kommuner. Men likevel er det nok å gjøre. Selv om det er en felles løsning, har jo hver kommune sin egen side. Det er nok en slik løsning i din kommune også. For meg, og sikker også for deg, er det en fordel å ha kunnskap om koder. Kan du sql har du en stor fortrinn, da mange bedrifter bruker slikt. Sql brukes jo i web butikker, mm. Og i tillegg er det lettere å finne feil på web sider, når man kan språket.

Ønsker deg lykke til! Og håper du finner et opplegg som fungerer for din helse og ditt humør!