Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: PMS og lavt stoffskifte
Threaded View
-
10-05-10, 18:54 #6
Sv: PMS og lavt stoffskifte
Ok. Skal til Balder igjen 4. juni. Vil da nevne at jeg har så sterke pms plager.
Har tenkt at dette ikke er noe jeg kan ta opp med fastlegen, men på Balder er de mer lydhøre ovenfor alskens plager så jeg er komfortabel med å nevne det der.
Hadde vært topp å få noe i mot disse plagene, enten DHEA eller progesteronkrem. Om jeg ikke skulle trenge det ellers i måneden, hadde det vært fantastisk å fått noe å bruke bare for disse dagene. Det ville faktisk bety en ganske betydelig heving i livskvaliteten!
Har bestilt aswagandha kosttilskudd fra Iherb og venter det om noen dager. Kanskje dette også kan hjelpe for pms, om jeg tar ekstra høye doser? Jeg vil forsøke det, med mindre jeg skulle bli frarådet til det av noen her inne.
Er for øvrig enig i at man ikke skal forhøye dosen med stoffskiftemedisin, det blir helt feil.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker