Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
07-05-10, 20:11 #25
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Jeg hadde slik muskelverk som dere nevner helt i begynnelsen av da jeg startet med Erfa Thyroid; her og der i kroppen; men mest i legger og nakke.. Men etterhvert som jeg økte på med dosen, ble det borte.. Det kan kanskje ha vært noe med at musklene fikk tilført t3 som de ikke hadde fått på ei stund?? Slik verk i nakkemusklaturen får jeg ofte de første dagene etter at jeg øker dose; hodepine også.. For meg behøver ikke dette bety at jeg er overdosert, det er mer en reaksjon på doseendring. Jeg får også hodepine og vondt i nakkemusklaturen når jeg er overdosert; og underdosert. MEN mest typisk er det som nevnt når jeg øker dose... Så damer, dette er mine erfaringer

Det med ånden gjenkjenner jeg også forresten; og jeg oppfattet lukten som det samme som det lukter av Thyroidtablettene. Selv om jeg tok/tar tablettene først på dagen, luktet det også på kveldstid. Legger ikke merke til dette lengre. Så jeg håper for guds skyld ikke at mannen min merker det heller.

Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker