Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Gråter man lettere??
Threaded View
-
06-05-10, 21:08 #2
Sv: Gråter man lettere??
Hej Qa
Ja, jeg genkender det, du skriver. Jeg bliver lettere ked af det og kommer id et hele taget meget lettere til at græde over ting, jeg egentlig ikke synes er værd at græde over. Står så at sige ved siden af mig selv og undrer mig ... Har fx grædt over at se et træ blive fældet ... på tv! Et gammelt træ, som var dødt og som jeg ikke engang havde kendt. Pyh ....
Jeg har konstateret, at det er meget meget værre, hvis min medicin ikke fungerer for mig. Jeg havde det nemlig også sådan for nogle år siden, indtil jeg fik mere Eltroxin. Da dosis blev øget, fik jeg det bedre med de her ting - selvom det ikke blev godt nok /normalt set i forhold til, hvordan jeg ellers /oprindelig er. Nu, hvor jeg er blevet hærget af den nye form for Eltroxin i 14 måneder og har skiftet til Euthyrox, der ikke slår ordentligt til (selvom jeg er sluppet af med en hel stribe forfærdelige gener, som jeg havde på den ny Eltroxin), er det det samme. Jeg er grådlabil og føler mig i det hele taget tung i kroppen af dårligt humør
Bliver også lettere forskrækket m.m.
Her er to tråde, som er lidt lig det, du skriver om:
https://www.stofskifteforum.dk/showt...ighlight=angst og https://www.stofskifteforum.dk/showt...ighlight=angst
Jeg håber, jeg får det bedre, når jeg om nogle uger bliver i stand til at supplere med thyroid eller måske erstatte Euthyrox helt med thyroid. Jeg har læst, nogle har fået det bedre med psykiske gener på denne måde.
Håber, du også får det bedre
Lignende tråder
-
er det ikke lettere om noen lager en graph for Tsh osv?
Av evonnove i forumet TSHSvar: 5Siste melding: 17-05-12, 01:32 -
Hvorfor har vi lettere for å få candida?
Av Ada i forumet CandidaSvar: 4Siste melding: 16-05-12, 11:40 -
lettere animert
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 23-11-06, 21:43 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat
Bokmerker